27.04.2021р
РОБОТА ТЕАТРАЛЬНОГО ГУРТКА "АРЛЕКІН"
Розділ 1. Акторська майстерність
Оволодіння основними елементами уваги. Управління своєю увагою до предмета, до партнера.
Практична частина. Вправи на загальну увагу, розвиток зорового сприйняття - «Дзеркало», «Сповільнений рух», «Тінь». Розвиток творчих слухових сприймань - вправи «Трансформатор», «Бум», «Пеленгатор».
1.2. Звільнення м'язів і подолання м'язових затискувань
М'язова мобільність. Координація рухів, управління м'язами. Уміння знімати м'язову скутість.
Практична частина. Вправи на зняття м'язової напруги. Підпорядкування роботи м'язів своїй волі.
1.3.Тренінг із оволодіння елементами сценічної дії Налаштовування до дії, вправи на звільнення м'язів, увагу та уяву. Практична частина. Вправи на пам'ять фізичних дій, емоційну пам'ять.
Дія з уявними предметами. Тренаж фізичного самопочуття. Вправи на запам'ятовування фізичного самопочуття: «Вітер», «Холодно», «Спати хочеться» та ін.
1.4.Дія в умовах вимислу, подолання обставин (10 год.) Засвоєння запропонованих обставин. Зв'язок запропонованих обставин з поведінкою актора. Подолання обставин.
Практична частина. Магічне «Як би...», дія за обставин «Як би...». Виправдання поз. Виправдання місця дії. Виправдання рухів. Індивідуальні та групові вправи на розвиток фантазії та уяви.
1.5.Робота над етюдом (4 год.)
Основні засоби виховання актора. Мета та завдання етюдів. Складові етюду: думка, подія, дія, обставини, імпровізаційне самовідчуття.
Практична частина. Індивідуальні та колективні етюди на дію з уявними предметами. Етюди-характеристики тварин, природних явищ.
Розділ 2. Сценічна мова (34 год.)
2.1.Гімнастика обличчя
Тренування нижньої щелепи. Тренування губних м'язів. Тренування м'язів язика.
2.2.Розвиток дихання
Комбіноване дихання. Різноманітна сила видиху. Скорочення вдиху та подовження видиху.
Практична частина. Розвиток фонаційного руху. Вправи «Спати хочеться», «Свічка», «М'яч», «Лісоруб».
26.04 2021р
- не допускати до роботи осіб з ознаками інфекційного захворювання;
- виділити приміщення для тимчасової ізоляції осіб з ознаками гострого респіраторного захворювання (в разі виявлення такої особи, вжити заходів для ізоляції від здорових осіб та негайно повідомити про випадок відповідний заклад охорони здоров'я);
- обмежити масові заходи в закритих приміщеннях;
- забезпечити необхідні умови для дотримання працівниками правил
особистої гігієни (рукомийники, мило, одноразові рушники, серветки тощо); - проводити регулярну обробку рук спиртовмісним засобом та/або мити їх з милом;
- забезпечити медичні пункти необхідними засобами та обладнанням (термометрами, бактерицидними випромінювачами, дезінфекційними та антисептичними засобами, засобами особистої гігієни та індивідуального захисту тощо);
- дотримуватися правил респіраторної гігієни (при кашлі та чханні прикривати рот і ніс серветкою або згином ліктя; відразу викидайте серветку в контейнер для сміття з кришкою і обробляйте руки спиртовмісним антисептиком або мийте їх водою з милом);
- користуватися одноразовими масками при необхідності, проводити їх заміну, як тільки вони стануть вологими чи забрудняться.
25.04.2021р
Урок доброти
Мета:
навчальна: допомогти
учням з'ясувати сутність понять «добро», «доброта», «милосердя» як принципів
людського буття;
розвивальна: навчити
учнів критично ставитися до своїх вчинків та вчинків інших людей, аналізувати
матеріали з різних джерел і самостійно робити правильні висновки;
виховна: розвивати
почуття доброти, чуйності, милосердя, гуманності, спонукати творити добро,
бути милосердним, уникати злих учинків.
25.04.2021р
Урок доброти
Мета:
навчальна: допомогти учням з'ясувати сутність понять «добро», «доброта», «милосердя» як принципів людського буття;
розвивальна: навчити учнів критично ставитися до своїх вчинків та вчинків інших людей, аналізувати матеріали з різних джерел і самостійно робити правильні висновки;
виховна: розвивати почуття доброти, чуйності, милосердя, гуманності, спонукати творити добро, бути милосердним, уникати злих учинків.
Поверніться один до одного, покладіть свої долоні своєму товаришу. Ви відчуваєте тепло його руки. Це тепло його серця і тепло душі. Воно зігріває Вас, так як і багатство Ваших душ може зігріти ближнього.
Розпочинається година доброти,
Тож прошу
Вас серця свої відкрити,
Щоб
зрозуміти і запам’ятати,
Лише з добра
усе бере початок!
Мудрець сказав: «Краса врятує світ!»
Але уже на
протязі століть
Панує інша істина проста:
«Наш світ
рятує доброта».
Як дізнатись де живе добро?
І як знайти до нього ту стежину?»
Посеред багатьох в житті доріг,
Малесенькую стежечку єдину.
Як відшукать добро, його сліди?
Як доторкнутися до нього вчасно?
Бо навіть в темряві життєвих тупиків,
Воно горить для нас так ясно!
І як не втратити добро, а пронести?
Як дарувати його всім, кому потрібно?
Його чекають й ранньої весни,
Й тоді, коли вже на душі так зимно.
Тож запитаю: «Де живе добро?
В яких краях і у якім джерельці?»
І чую голос: «Любі, я у вас
Живу у кожнім серці».


Комментариев нет:
Отправить комментарий