Мої публікациї

 

       Музичний  салон


« Чотири акорди долі…»

                 ( до 340 – ї річниці з дня народження А.Вівальді)

 

Антоніо Вівальді – італійський композитор, скрипаль – віртуоз, автор більш як сорока опер, кантат, творець жанру сольного інструментального концерту. Одним із найвідоміших його робіт є чотири концерти для скрипки «Чотири пори року».

 

          Мета:

              Познайомити учнів з творчим життям                                                       великого італійського композитора А. Вівальді;

          Розвивати музичний кругозір учнів та духовно –                                               естетичні якості учнів: емоційну схвильованість,                                                 творчу уяву, здатність до співпереживання,                                                        естетичну насолоду;

          Формувати вміння порівнювати, аналізувати,                                                     оцінювати твори мистецтва;

          Виховувати духовно – збагачену, культурну                                                       людину.

 

                                                 «Для мене Вівальді – це енергія в чистому                                                            вигляді. У його музиці пульсує первозданне                                                           дихання. І це дихання самого композитора…»

                                                                               Скрипаль Фабіо Біонті

                                                 «Вівальді – свято, скрипкова феєрія»

                                                                               Д. Синьковський

                                                 «Музика показує людині ті можливості величі,                                                які є в його Душі»

                                                                               Р.І.Емерсон                   

                    (концерт для скрипці з оркестром тв.3-6)

 

Учитель. …Лунає музика Вівальді… Неповторна, прозора, легка, наповнена світлом, свіжістю мелодійного натхнення… Музика, у якій живе душа великого композитора.

        Антоніо Вівальді… Найгеніальніший італійський композитор, скрипаль – віртуоз 17 віку. Сьогодні ми ознайомимося з життєвим і творчим шляхом великого генія. Його музика – світовідчуття та потяг до прекрасного, час пробудження природи й людських почуттів, час оновлення та щирого завзяття в думках. Музикант мав божественний дар, який підтримувався самовідданою любов’ю до музики та життєстверджуючим початком.

У нашому салоні пролунав концерт для скрипці з оркестром. Це один із найпопулярніших творів композитора. Яке враження справила на вас музика? Звуки яких інструментів відчули?

Учень. Музика сповнена ніжністю, яскравою емоційністю, тонкістю оркестрового колориту.

Учениця. Чарівну мелодію скрипки доповнювали звуки віолончелі, флейти, органу, валторни.

Учитель. Геніальні музичні твори митця пробуджують піднесені почуття в кожному, допомагають замислитися про сьогодення, про Душу.

Учениця.           Закохана в мелодію Вівальді…

 

                            Його сонати залунали всюди,

                            Зачарували навіть серце Баха,

                            «Чотири пори року» знають люди

                            Чайковського, Вівальді й Гайдна.

 

                            Весна – святе народження дитини,

                            А літо – символ юності й кохання,

                            Пора осіння – зрілість для людини,

                            А взимку старість – це пора остання..

                                 Закохана в мелодію Вівальді…

Продовження: https://drive.google.com/file/d/1ltQEV4rSRKFm4zqi5sdwqfknAHRYVjrl/view?usp=sharing


 



                          Свято "Квітка папороті"

Свято Купалатрадиційне словянське свято, витвір душі народу. Українці вміли відчувати природу, черпати здоров’я, силу й красу з її лона. Всі творчі сили людини були спрямовані на зміцнення своєї сім’ї, свого роду. Живе це свято в чарівності ночі, у вогні душі, у квітці папороті.

Мета: ознайомити учнів з феноменом народно - традиційної культури через яку здійснюється генетичний теоретико - культурний зв’язок поколінь у часі і просторі; формувати і зберегти індивідуальну особливість людини як важливих чинників її майбутньої максимальної реалізації; виховувати національну гідність, любов до рідної мови.

Завдання: поглибити знання про фольклор, учити передавати своє ставлення до творів народного мистецтва в образотворчій діяльності, іграх — драматизаціях, піснях, хороводах.

(Краєвид села. Ліс. річка. Парубки та дівчата співають, водять хороводи)

Ведуча. Сьогодні на землю сходить ніч чарівна, ніч вогню, води, любові. Називається вона Купальська ніч... Свято оповито міріадами легенд та глибоких традицій. Енергія Вогню, бога - Сонця з’єднуються з енергією матері Води. Купальська ніч — чудова ніч найпотаємніших бажань...

Ой, на Івана, ой на Купала

Ой, там дівчина квіти збирала.

Квіточки збирала, віночок сплітала,

Та й на синю хвилю, на річку пускала.

Ой, пливи, віночок, та по синій хвилі,

Та до тої хати, де живе мій милий.

 

Ведуча.                 Ой, на Івана, ой, на Купала!

                              Парубки берізку до свята рубали,

                              У квіти Купалу дівчата наряджали.

                           (дівчата наряджають Купалу)

 

Ведуча.                 Ой, на Івана, ой на Купала!

                              Складали пісні, міфи та вірші,

 

 

                              Навколо Купалиці водили хороводи

                              Сплетені віночки кидали у воду.

                    (хлопці та дівчата обливаються водою)

Ведуча. На святі дотримувалися ще одного звичая: віддавали хвалу чистій воді. Хлопців та дівчат водицею обливали.

                    Купальська водиця, дай красою умитися!

                    Вітаємо з Днем Купала! Обливайтеся де попало!

Посилання:https://drive.google.com/file/d/1VJdgSmF-H2nQKkvBD74MHNqok1mu_nwe/view?usp=sharing





ПФормування творчої особистості засобами театрального мистецтва у роботі з дітьми, що мають вади мовлення

                                                                                                                                  Семенова Н.Б.,

                                                           педагог-вихователь Краматорської                                                                                   спеціальної     школи - № 18                                                                                           Донецької обласної ради, спеціаліст                                                                                 вищої кваліфікаційної категорії

            Театр – це кафедра, з якої можна багато добра принести людям

                                                                       Гоголь М.В.

            Театр – життя, і треба вчитися грати свою роль

                                                                       Шекспір В.

 

Дитина з мовленнєвими вадами повинна вести повноцінне та достойне життя в умовах, які забезпечують її гідність, сприяють впевненості у собі та полегшують її активну участь у житті суспільства.

            Оптимальним варіантом впровадження у життя постулату Конвенції ООН про права дитини є творча діяльність у театральному гуртку «Пілігрим».

            Моніторингові дослідження психомовленнєвого розвитку учнів показали наявність різноманітних мовленнєвих порушень, зумовлених тим чи іншим діагнозом. Загальним для всіх груп дітей є несформованість комунікативної компетенції, недорозвиток зв’язного мовлення. Невідповідність рівня мовленнєвих засобів, якими користується учень, перешкоджає продуктивному здійсненню дидактичної та соціальної комунікації.

            У дітей з важкими порушеннями мови часто спостерігається формування характеру та емоційно-вольової сфери внаслідок свідомого розуміння своїх недоліків, переживання свого дефекту. Такі діти відчувають труднощі в соціальній адаптації, бо, як на думку вчених, саме володіння мовою - найсильніше знаряддя соціалізації людини і прогресу людства.

            Театральна діяльність учнів є пріоритетним напрямком корекційної роботи з подолання мовленнєвих вад та формування комунікативної компетентності. Саме творча діяльність дітей, невимушеність обставин, в яких вони діють, долає мовленнєві перешкоди: невпевненість у власних можливостях, сором’язливість, сприяє вільному спілкуванню, розкутості умінню комунікативно контактувати.

            Психокорекційна функція театралізованої гри є однією з найважливіших, вона вносить позитивні зміни, доповнення у гнучку структуру особистісних показників індивіда. Участь  дітей з мовленнєвими вадами у підготовці окремих спектаклів чи в театралізаціях на уроках виправляє і розвиває одночасно мову, увагу, спостережливість, пам’ять, уяву, почуття ритму і пластиці у русі, ряд технічних та конструктивних здібностей. Мистецькі твори пропонують художні образи, безпосередньо спрямованих до емоцій та почуттів людини. Здатність перевтілюватись, жити іншим життям, їхньою радістю і горем впливає на моральний розвиток дитини, внутрішній світ якої емоційно збагачується і стає тонше.

            Мистецтво театру охоплює всю багатомірну картину світу в динаміці, красі, гармонії, духовності. Театр збагачує внутрішній світ дитини, виховує і надихає, спрямовує до високого, світлого. Театральне мистецтво — синтетичний вид художньої творчості Воно органічно поєднує в собі драматичне дійство, художнє слово, пантоміму, живопис, скульптуру, музику. За своєю природою театральне мистецтво тісно пов’язане із грою, яка є органічною частиною людської сутності і є доступним для більшості людей, тому можна стверджувати, що театр є одним із найбільш демократичних видів мистецтва.

Посилання:https://drive.google.com/file/d/11DRjynrX-1mWHhKTbCiSZ-mxc4z2dEP8/view?usp=sharing



Комментариев нет:

Отправить комментарий

28 липня 28 липня — День Української Державності    Утвердження традицій понад тисячолітнього історичного шляху    28 липня цього року Украї...