Дистанційне навчання

20 вересня
                                    Клуб спілкування: "Дружба єднає серця щирі"

Мета: розширіти та поглибити знання учнів про взаємовідносини людей, про дружбу та товарищування; розвивати почуття близькості, розуміння необхідності у вірних друзях; виховувати уміння відпочивати і працювати у колективі;


З давніх - давен люди передавали уміння дружити. Дружба - це коли люди хочуть бути разом, коли вони цікавлять один одного, довіряють один одному. Друзів пов'язує велика повага і взаємодопомога.

Дружити це означає...
Як на вашу думку, між ким може існувати дружба...
А скільки, на вашу думку, може буде друзів в однієї людини?
А чи можуть дружити хлопчик з дівчинкою?

Ми разом - велике сонечко, воно не спалює, а ніжно зігріває наші душі,  поблискуючи радісними іскорками в ваших очах. Ми єдине ціле. Ми будемо дружити, цінити і поважати один одного, переживати і співчувати, допомагати один одному.
Тільки в єдності нас ніхто не подалає, ми все зможемо, всього досягнемо!




19 вересня
                                                
                                              Театральний гурток "Арлекін"
                                                                  Заняття 4
                                        Тема: Вправи на розвиток уяви та фантазії



      ... Щоб щось робити інакше, потрібно уміти й бачити інакше...
                                                                                                                    Пол Еллер
Прийом "Фантастичне продовження".  Учитель називає будь-яку реальну подію. Наприклад: пішов дощ, виросла ромашка. Потрібно придумати казкові незвичні наслідки. Наприклад: пішов дощ, але на землі замість трави виросли нові дощики - краплинки. А що було потім?

Прийом "Скляні чоловічки". Придумування країн, де живуть люди, зроблені з якогось матеріалу (мильна країна, паперова країна, шоколадна країна).



18 вересня 

Виховна година: "Україна на карті  Європи"



                                            Є в центрі Європи чудова країна.
                                            Сягає корінням у сиві часи.
                                            І це незалежна моя Україна,
                                           Тут гори, моря, і степи, і ліси.


Мета: поглибити знання учнів про нашу державу Україну, її розташування на карті Європі; визначити протяжність кордонів України, ознайомити дітей з європейськими країнами; формувати ціннісне ставлення до держави; виховувати любов до Батьківщини;

Україна - держава європейська не тільки за географічним положенням, але і за історичним, етнічним, культурним і духовним корінням. Вона - частина єдиного європейського простору. Географічний центр Європи знаходиться в Україні у селі Ділове в горах Рахівського району Закарпаття.

Вікторіна: "Моя країна"

1. Яка площа України?    (604 тис. км.)

2. З якими країнами межає Україна? (Беларусія, Польша, Словаччина, Угорщина, Румунія);

3. Найбільші річки України вам відомі? (Дніпро, Дунай, Південний Буг, Сіверський Донець);

4. Які найбільші міста нашої країни ви знаєте? (Київ, Харків, Одеса, Дніпро);

Ми повинні любити і захищати свою країну, повинні жити за законами нашої держави, які записані у Конституції. Наша планета - чудова!


29 вересня
                    Година спілкування: "Цінуй свій час! Його не повернути!"

Мета: навчити учнів цінувати свій час, бути організованими, пунктуальними, ощадливими;

Час - бесцінний і непомітний, невід'ємна величина життя на нашій планеті. Ми всі живемо у часі  і святкуємо той день, який дає початок вашому наступному, майбутньому року.

                                Час - не хвилини, час - віки і вічність.
                                А день,і ніч, і звечора до рання -
                                Це тільки віхи цього проминання
                                Це тільки мить, уривок і фрагмент...
                                .............................................................
                                Час, великий диригент,
                                перегортає ноти на пюпітрі...

            Часовий період в житті людини порівнюють з порами року в природі:
            Весна... (дитинство), Літо... (юність), Осінь... (зрілість), Зима... (старість)

Правильно розподілити свій час вам допоможе режим дня! Якщо ви будете дотримуватися розпорядку дня - спати, їсти, гуляти, читати, готувати уроки, - вашому організмі буде легко працювати, і ви почуватиме себе здоровими та бадьорими.

                               

                                                             28 вересня
Робота гуртка "Арлекін"

Заняття 3
Тема: "Розвиток зосередженості та уваги"

Мета: розвиток пізнавальних процесів: пам'яті, уваги, уяви, швидкості реакції, асоціативності, абстрактності мислення.



1. Вправа "Тінь". Учасники розбиваються на пари. Один з них буде людиною, інший його Тінню. Людина робить будь - які рухи, Тінь - повторює. Причому особлива увага приділяється тому, щоб Тінь діяла в тому ж ритмі, що й людина.

2. Вправа "Я - іграшка". Учасники вибирають іграшку, що сподобалася, беруть її в руки, розглядають і намагаються "перевтілюватися" в неї. Через одну хвилину розповідають про цю іграшку від першої особи: про її почуття, думки, радощі, прикрості.

3. Вправа "Улюблений смак". Пригадати смак полуниці, лимона, смородини, кавуна.

27 вересня 
                                 Урок здоров'я "Профілактика коронавірусу"

Мета: ознайомити учнів із СОVID - 19, шляхами передачі інфекції сконцентрувати увагу учнів на тому, як діяти в контексті нового коронавірусу, обговорити важливість соціальної дистанції, миття рук та отримання знання щодо профілактики коронавірусу;

Віруси - автономні генетичні структури, які можуть функціонувати у сприйнятливих для них клітинах.

А вірон - це вірусна структура, функціями якої є збереження та перенесення нуклеїнової кислоти від однієї клітини до іншої. Це "служба доставки" нуклеїнової кислоти всередину живої клітини.

                        Ключове правило профілактики СОVID -19

1. Мийте руки з милом! Миття рук із милом теплою водою буде ефективнішим, ніж холодною.

2. Користуйтесь антисептиком, вміст спирту в якому щонайменше 60%. Протирайте антисептиком гаджети і поверхні, яких постійно торкаєтесь.

3. Маски допомагають убезпечити себе від вірусу!





23 вересня 
Клуб спілкування "Ім'я людини і характер"
Мета: познайомити дітей з походженням власного імені; розвивати пізнавальний інтерес і зацікавленість до отуючих і самих себе; виховувати 

Поговоримо про наші імена! 

Ім'я людини в його думках стає невід'ємною частиною особистості, елементом сприйняття себе в цьому світі. Імена супроводжують нас усе життя. З ним до нас        звертаються, просять, сварять, люблять... Звісно, вірити чи ні у вплив імені на долю та характер - ваш вибір. Однак спостереження свідчать про те, що люди з однаковими іменами мають схожі риси характеру.

 Можна розглядати ім'я, як звичайне слово, яке є способом звернення до людини. Факівці говорять про те, що кожне ім'я несе в собі запас енергії, і чим сильніше ім'я, тим більше можливостей у людини, і тим більше є можливостей у людини, і тим повніше самореалізує і виражає себе особистість.

На властивості характеру впливає не тільки повне ім'я, а кожна його буква!

Радіон- грецьк. походження "герой", або "героїчний"

Антон - перекладається як "рветься в бой"

Андрій - з давнегрец. "мужній", "хоробрий"

Єлизавета -  "обіцянка Богу", "шанує Богу"

Марина - від латинськ. слова "морська"

Яна - перекл. як "душа"

Ярослав - "ярий", "славний"

Владислав - "володар слави"

Євгеній - "благородний"


22 вересня

Пізнавальна гра "Казкова правознавча лотерея"

Мета: забезпечення доступності правознавчих знань для учнів; зробити правове навчання і виховання живою, цікавою, невимушеною грою.


Умови гри: казкові завдання розроблені на основі всім відомих казок. У грі беруть участь діти 7- 10 класів.

Завдання 1. Згадайте казку О.Толстого "Золотий ключик або Пригоди Буратіно". Назвіть усіх персонажів, які скоювали правопорушення.

Завдання 2. Народна казка "Колобок". Які права встиг використати Колобок у своєму житті?

Завдання 3. Казка Г.-Х.Андерсен "Дюймовочка". Які злочини вчинили проти Дюймовочки? 
  
Завдання 4. Народна казка "Три поросяти".  Уявіть, що ви суддя Лісового Суду. До вас звернувся потерпілий вовк зі скаргою на поросят. Що ви йому відповісте?

Завдання 5. Казка Ш.Перро "Попелюшка". Доведіть чи є порушення законів в окремих діях мачухи?

Завдання 6. Казка "Вовк і семеро козенят". Яке покарання чекало вовка за вчинений ним злочин?

Завдання 7. Казка Ш.Перро "Кіт у чоботях". Чи скоїв якесь правопорушення кіт у чоботях? Поясніть.

Завдання 8. Казка Г.-Х. Андерсен "Снігова королева". Який злочин учинила Снігова Королева.


17 вересня
                                                    
                                                    Бесіда : "Шкідливі звички"


Мета: ознайомити учнів зі шкідливими звичками, довести до їх свідомості, що шкідливі звички є основною причиною порушення здоров'я; формувати в учнів негативне ставлення до шкідливих звичок; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров'я.

Вихователь. Паління, вживання наркотиків і алкоголю назвали шкідливими звичками тому, що вони дуже небезпечні для здоров'я. Принцип звикання організму до тютюну, спиртного й наркотиків дуже великий.

Паління - дуже шкідлива звичка. Чадний газ, що утворюється під час горіння,  у крові вступає в хімічну взаємодію з гемоглобіном. Вміст кисню в крові курця різко падає, погіршується кровопостачання головного мозку. Нікотин руйнує діяльність нервової системи, серця, легень, печінки, знижує гостроту зору та слуху.

Тютюн - убивця вітамінів в організмі.

 Кожна викурена цигарка коштує курцям від 5 до 15 хвилин життя!

 Кожні 5 хв. у світі помирає одна людина від важких хвороб!

                                      554  осіб  - в годину!

                                      1329 осіб  - на добу!


16 вересня
                                                   "Ерудіт - коктейль"
     
Мета: стимулювання інтелектуального розвитку, розширення кругозору, одержання    додаткової інформації, розвиток логічного мислення;



У грі беруть участь учні 9 - 10 класів. Гра складується з 6 раундів. Запитання оцінюються в певну кількість балів.

Краєзнавство

1. Хто вперше вжив вираз "Донецький гірський кряж"?
  • Прокофїєв;
  • Жваво;
  • гірський інженер Ковалевський?
Народознавство

1. Це велике й улюблене свято в христианській релігії, пов'язане з  воскресінням Ісуса Христа, згадайте, як воно називається?
  • Великий день, або Великдень?\
  • Благовіщення;
  • Трійця;
  • Різдво;
Історія

1.Хто сказав ці слова: "Дайте мені точку опору, і я зрушу землю"?
  • Аристофель;
  • Гіппократ;
  • Архімед;
  • Гомер;
Біологія

1. Хто з перерахованих предків людини є найдревнішим?
  • синантроп;
  • пітекантроп;
  • австралопітек; 
Етикет

1. Цей тип прийому їжі має ще одну назву"другий сніданок". Як він називається?
  • ланч;
  • обід;
  • підобідок;
  • вечеря;
Мода

1. Цей чоловічий головний убір з'явився в 30 -х XІX ст. у Парижі. Представляв він собою складаний циліндр зі спеціальним механізмом усередині. Як він називається?
  • шаперон;
  • феска; 
  • капелюх;  
15 вересня
Клуб спілкування
"Я не такий, як ти. І всі ми різні"

Мета: ознайомити вихованців із поняттями про "унікальність і неповторність"себе і оточуючих людей, формувати шанобливе й толерантне ставлення один до одного, виховувати здатність до ефективного спілкування;


Вихователь: Усі люди належать до біологічного виду "людина", але у всіх різний колір очей, волосся, колір шкіри; люди розмовляють різними мовами, мають різні звичаї. Кожен із нас неповторний, унікальний. 

Унікальність становить цінність людини, тому ви маєте ставитися один до одного як до цінності: бути уважними, дружелюбними, тактовними й толерантними. Поводься з іншими так, як ти хочеш, щоб поводилися з тобою. Пам'ятай: для людини немає нічого цікавішого, ніж сама людина.

"Я - дерево, я - сніг, я - все, що я люблю. І, може, це і є моя найвища сутність..."
                                                                                                           Л.Костенко

Завдання:"Мій портрет  у промінях сонця". Обведи свою долоню на папері олівцем. На кожному пальці напиши свої позитивні якості, все гарне, що ти знаєш про себе.


14 вересня 
Театральний гурток "Арлекін"
Заняття 2
Тема: "Компоненти театрального мистецтва"
Мета: познайомити учнів з основними компонентами театрального мистецтва, видатними акторами, режисерами; розвивати творчу уяву, творчі здібності;

1. Теоретична частина
                        1. Режисер, його роль і значення в театральному мистецтві

                                            2. Найвидатніші театральні режисери        

                                          3. Місце актора в мистецтві театру

                                          4. Характер творчих взаємин режисера і актора

                                                        11. Практична частина

                                            Сюжетно - рольова гра "В образі". Пропоную маленьке оповідання "Подорож". Спробуйте  розповісти  цю історію від імені можливого героя - оповідача, тобто прочитати текст не своїм голосом. Голосо дідуся, калика, розбійника або вітру...


   


13 вересня

Виховна година: Хата без рушників, що сім'я без дітей

Мета: ознайомити учнів із народними традиціями та звичаями, пов'язаними з рушниками; розвивати творчу уяву; виховувати в учнів почуття гідності за свій народ, свою національну культуру.

Вихователь: Сивіють і народжуються роки, минають століття, однак у побуті значну, а часом і вірішальну роль продовжують відігравати прості речі, якими користувався наш народ у далекому минулому.

Рушник в українській оселі... Оберіг роду, родини, який зберігається століттями як реліквія. За давніми повір'ями, він оберігає оселю від нещастя, злого ока, заздрощів.






Не лінуйся, дівонько, рушники вишивати, буде чим гостей зустрічати



Рушник на кілочку - хата у віночку


Дивлюся мовчки на рушник,
що мати вишивала
І біль із серця раптом зник,
Так тепло - тепло стало
Цілую мовчки той рушник,
Що мати вишивала...


9 вересня 
Романтичні зустрічі при свічках

"Музика торкається душі" 

Мета: узагальнювати знання унів про  музичне мистецтво ; розвивати творчі здібності; виховувати вдумливе сприйняття музичних творів;

Вихователь: У жовтні ми відзначаємо День музики. Давайте разом заглянемо у неповторний світ музичного мистецтва. Музика... Яка таємниця захована в ній, яке розмаїття стоїть за цим, яке неповторне, величне явище, створене людиною, зашифроване знаками, зігріте душею і оспівано, озвучене серцем...
Прислухайтесь... Чарівні звуки осені...



Ви прослухали чудову осінню мелодію. Музика пов'язана з танцювальністю. З яким танцем? Які звуки відчули? Якими фарбами малює осінь?  Які враження і настрій передає ця мелодія?

Уявіть, що ви - художніки. Яку картину можна намалювати до цього музичного твору?

Уявіть, що ви композитори. Опишіть словами, яку музику можна створити за змістом вірша.                

                                        Нині осінь нас чарує,
                                        Неповторна, чарівна,
                                        Різні барви нам дарує
                                        І дивує нас вона.
                                        Виглядає так казково
                                        Восени і парк, і гай,
                                        Розмаїттям кольоровим
                                        Прикрашає осінь край!
                                        
Багатогранний і неповторний світ музики... Який же він прекрасний! Дж. Хендрикс сказав: "Музика сходить з неба. І з нею забувають про свій біль, і не можуть зробити боляче іншим".
                                            
                                8 вересня 

Година спілкування "Дім без книги, день без сонця"

 Мета: Розширювати поняття учнів про книги, прищеплювати навички бережного поводження з нею;
            Розвивати вміння користуватися книгами, вдосконалювати навички читання;
            Виховувати любов до книги.

                                        В часи тривог і в зоряні часи,
                                        Коли від щастя хочеться літати
                                        Як промінь світла, книгу в світ неси,
                                        щоб мудрість в серці й світлий розум мати
                                                      
                                                  
Книжки з'являються в нас у ранньому дитинстві і ведуть усе життя. Вони змушують нас працювати над собою, постійно удосконалюватись. Одні - навчають, другі - розважають, в одних книгах можна прочитати про минуле, а в інших - про майбутнє. Книга - супутник життя людини.
А тепер, будьте уважні....     "Заповіді читача"

1. Перш ніж читати, визнач, про який час (століття, епоху) розповідає книжка.
2. Закривши книжку, обдумай, що запам'ятав, що схвилювало, злякало, насторожило порадувало, здивувало.
3. Згадай героїв, з'ясуй для себе, чи сподобалося тобі ця книжка і чим саме?

                                                    Пропоную відповісти на запитання:

1. Як розумієш:" Скажи мені, що ти читаєш, і я скажу тобі, хто ти..."
2. Коли відмічається Всесвітній день книги ?
4. Де знаходиться найбільша книга у світі - "суперкнига"?
5. Коли і ким заснована перша в Україні спеціалізована бібліотека для дітей?

                                                              7 вересня

                                         Театральний гурток "Арлекін"    

 


                                                         Заняття 1

                      Драматургія - першооснова театрального мистецтва 

                  Мета: привернути дітей до театрального мистецтва; виховати й зберегти природну особистість учня, його індивідуальність;

                                                          План:

                    I Теоретична частина

                       1. Походження драми

                       2. Обряди на честь Діоніса в Стародавній Греції

                       3. Виникнення трагедії і комедії

                       4. Літературна драма, містерія, міракль, інтермедія, фарс

                 II  Практичне завдання: перегляд спектаклю "За двома зайцями" і написання відгуку на нього: "Чим вплинув на мене спектакль".


                                            6 вересня (2021р)

                                 Бесіда: Державні символи України

Мета: ознайомити учнів з історією України,її державними символами України, виховувати наніональну свідомість, розуміння своєї причетності до долі України.


           Ерудіт - лото:

1. Коли звучить Гимн України?

2. Хто написав текст Гімну України?

3. Композитор, який створив музику до Гімну України?

4. Що символізує тризуб?

5. Яке призначення прапора? 

6. Назвіть кольори нашого прапора?

Примітка. 

Прапор.

"Синьо - жовтий прапор маєм: синє небо, жовте жито, прапор свій оберігаєм,-він святиня, знають діти".

Слово "прапор"  у перекладі з грецької означає "горіти". Символами  України є чисте небо - символ миру та пшеничне поле - символ достатку. 22 січня 1992 р. Верховна Рада затвердила цей прапор як Державний.

Гімн.

Слово "гімн" (з грец. означає "величальна, урочиста пісня". Гімн - музично - поетичний твір, який прославляє батьківщину, державу, її героїв (композитор М.Вербицький, сл. П.Чубинський).

Герб.

"Наш герб - тризуб, це воля, слава й сила"

Герб України як державний знак символізує соборність усіх українських земель. Тризуб став офіційною емблемою нашої держави.


                                 3 Вересня 2021р.

                          День безпеки дорожнього руху



                        2 вересня (2021р.)

                             Увага! Учні!

        Якщо ви не дотримуєтесь правил поведінки, небезпечні ситуації, травми, хвороби можуть очікувати вас у школі 

1. До класу заходь спокійно, проходь до свого місця і сідай

2. Не закривайся в класі на ключ

3. Не відкривай самостійно вікна

4. Не грайся ручками, не кидайся, книжкою, портфелем

5. Під час по коридору не бігай, не бешкетуй

6. Не штовхай присутніх

7. Не грайся  біля вікна чи на підвіконні

8.  Не кидайся сторонніми предметами

9. Акуратно й уважно користуйся дверима, не встромляй руки у дверні отвори, не бешкетуй, не ляскай дверима

10. Не стрибай, не бігай по сходах, не штовхай тих, що йдуть попереду

11. Не кидайся портфелями і іншими предметами

12. У їдальні сиди прямо, не клади лікті на стіл, ногу на ногу

13. Не грайся хлібом, не розкидай його

14. Не їх посміхом, пережовуючи їжу ретельно

15. Під час прогулянки пам'ятай про правила дорожнього руху


                                     

                                       












Комментариев нет:

Отправить комментарий

28 липня 28 липня — День Української Державності    Утвердження традицій понад тисячолітнього історичного шляху    28 липня цього року Украї...